- VÂNZAREA SE ÎNCHEIE ÎN:
Zile :
Orele :
Proces-verbal :
Secunde
Puteți să trageți și să plasați pe măsură ce finalizați sarcinile, să atribuiți sarcini altor utilizatori (în funcție de planul dvs.) și să filtrați în funcție de persoana desemnată.
După cum am menționat mai sus, sarcinile sunt un amestec de măsuri standard de bază SEO și probleme identificate în cadrul auditurilor automate săptămânale ale site-ului dvs. web.
Rețineți că aveți nevoie de un proiect pentru ca funcția de consilier să funcționeze. De asemenea, cele mai multe dintre sarcinile consilierului sunt adaptate la site-ul web al unui proiect (de obicei al dumneavoastră sau al clientului dumneavoastră). Dacă gestionați mai multe site-uri web, va trebui să creați un proiect suplimentar pentru fiecare dintre ele.
Pentru a adăuga sau a trece la un alt proiect, faceți clic pe meniul Proiecte din bara de navigare de sus. În funcție de planul dvs., este posibil să fie necesar să îl actualizați pentru a adăuga un
Pentru a atribui o sarcină altor utilizatori, aveți nevoie de un plan care să permită utilizatori suplimentari. Dacă planul dvs. include utilizatori suplimentari, veți găsi meniul Atribuit în Consilier și sarcini. Alegeți pur și simplu un utilizator căruia să îi atribuiți o sarcină sau filtrați consilierul în funcție de acesta. Pentru a adăuga un nou utilizator, faceți clic pe avatarul profilului dvs. și apoi pe Utilizatori. Dacă planul dvs. nu include utilizatori suplimentari, nu veți vedea meniul Atribuit în consilier sau în sarcini. Upgradează-ți planul pentru a adăuga utilizatori.
Poate că v-ați oprit deja să vă gândiți: „Stați, dar mie nu-mi pasă de vizibilitatea mea pentru cuvinte cheie care nu au nicio legătură cu afacerea mea.” Și aveți dreptate. În timp ce Vizibilitatea este un scor excelent pentru a vă face o idee despre performanța dvs. generală și pentru a compara site-urile web în general, acesta nu este adaptat la setul dvs. specific de cuvinte cheie.
De aceea oferim vizibilitate a proiectului. Această măsură este calculată în același mod ca și Vizibilitatea, dar în loc să se utilizeze 500.000 de cuvinte cheie din mai multe industrii, Vizibilitatea proiectului se bazează exclusiv pe cuvintele cheie din Rank Tracker.
Cu alte cuvinte, Project Visibility este un scor de vizibilitate personalizat pentru setul unic de cuvinte cheie relevante pentru afacerea dumneavoastră.
Aici găsiți Project Visibility: Proiecte → Rank Tracker → Vizibilitate.
După cum probabil știți deja, puteți urmări și clasamentele concurenților dvs. în Rank Tracker. În acest fel, veți obține vizibilitatea proiectului și pentru acestea, ceea ce va permite o comparație mult mai realistă. Astfel, chiar dacă au un portofoliu de produse sau servicii ușor diferit, Project Visibility ține cont exclusiv de cuvintele cheie pe care le împărtășiți.
Utilizați scorul de vizibilitate ca indicator al performanței SEO generale, al problemelor și al potențialului de optimizare.
1. Obțineți o idee despre performanța SEO globală
Puteți urmări clasamentele pentru cuvinte cheie unice și să știți pe ce poziție vă situați. Este un lucru important de făcut. Cu toate acestea, urmărirea clasamentului nu vă oferă o perspectivă de ansamblu a îmbunătățirii generale a clasamentului dumneavoastră, însă Vizibilitatea o face. Atunci când măsurile SEO sunt eficiente și clasamentele se îmbunătățesc, la fel se întâmplă și cu scorul de vizibilitate.
2. Diagnosticarea problemelor SEO
O scădere bruscă a vizibilității dvs. indică probleme în performanța SEO. Utilizați Vizibilitatea ca pe o alertă. Dacă scade semnificativ, începeți să căutați ce s-a întâmplat. Iată o listă de motive comune:
Ați schimbat conținutul într-un mod care nu v-a ajutat la clasament. Luați în considerare inversarea modificărilor.
Site-ul dumneavoastră are probleme tehnice. Efectuați un audit al site-ului sau verificați dacă consilierul dumneavoastră are sarcini tehnice deschise. Verificați dacă există pluginuri depășite, recent actualizate sau incompatibile care ar putea provoca pagube.
Problemele de găzduire sunt cauza. Întrebați dacă gazda dvs. a făcut modificări recente, dacă a fost atacată de hackeri, dacă și-a mutat serverele sau dacă a întâmpinat dificultăți tehnice. Vezi dacă serverul tău are probleme.
Țineți cont de faptul că această listă nu este exhaustivă. Unul sau mai multe dintre aceste motive se pot aplica simultan sau pot exista și alte motive.
3. Compararea concurenților
Vizibilitatea este o măsurătoare excelentă pentru o comparație rapidă între două sau mai multe site-uri web. Comparați vizibilitatea dumneavoastră cu cea a lor. Cine depășește pe cine? V-a depășit un concurent în trecut sau viceversa? Cine conduce și cât de mare este distanța dintre tine și cel mai aprig concurent al tău? Răspunsul la aceste întrebări vă va ajuta să dezvoltați o strategie SEO pentru a ieși (și a rămâne) în topul nișei dumneavoastră.
4. Urmăriți evoluția vizibilității în timp cu ajutorul datelor istorice
Vreți să știți cum a evoluat un site web în timp? Oferim date istorice începând cu 2009, fără fluctuații sezoniere. În acest fel, puteți urmări și compara istoricul vizibilității și puteți vedea evoluția acesteia pe perioade lungi de timp.
Răspuns scurt: Nu faceți din îmbunătățirea vizibilității un obiectiv al strategiei SEO.
Răspuns lung: Vizibilitatea reflectă calitatea clasamentului dumneavoastră într-o singură măsură; nu va duce la un clasament mai bun. Aveți ca obiectiv să vă îmbunătățiți clasamentul pentru cuvintele cheie relevante pe care potențialii clienți le folosesc de fapt pentru a găsi produse și servicii ca ale dumneavoastră. Îmbunătățirea clasamentului vă va îmbunătăți și vizibilitatea. Dar ceea ce contează cu adevărat este clasamentul dumneavoastră.
Cuvântul cheie este un termen tehnic pentru interogările de căutare (cuvinte, fraze, propoziții și întrebări). Cu ajutorul acestora, utilizatorii găsesc conținut care să le răspundă la întrebări și să le ofere soluții. Pe scurt, un cuvânt cheie este legătura dintre utilizatori și site-ul dumneavoastră. Motoarele de căutare compară cuvintele cheie cu site-urile web, căutând conținutul cu cea mai mare relevanță.
O mare parte din SEO constă în identificarea cuvintelor cheie care au potențialul de a conduce trafic relevant către site-ul dvs. web – cu alte cuvinte, de a aduce clienți potențiali. Pentru a face acest lucru, trebuie să identificați termenii de căutare (sau cuvintele cheie) pe care oamenii îi folosesc atunci când caută oferte ca a dumneavoastră.
Acest proces se numește cercetare a cuvintelor cheie. În mod ideal, cercetarea cuvintelor cheie vă oferă o listă de cuvinte cheie care acoperă interogările de căutare pe parcursul întregului parcurs al clientului.
Ceea ce doriți să faceți este să creați o pagină cu o rețetă pentru un sandviș cu înghețată s’mores, unde utilizatorii găsesc o rețetă ușor de urmat, imagini sau videoclipuri și răspunsuri la întrebările pe care le-ar putea avea.
Sandvișul cu înghețată S’mores este cuvântul cheie principal care ar trebui să apară în URL-ul, titlul, titlurile și multe altele ale paginii dvs.
O pagină dedicată și optimizată pentru cuvinte cheie facilitează motoarelor de căutare – și utilizatorilor, de asemenea – să determine despre ce este vorba în pagina dvs. În acest fel, îl pot lista în poziții bune în rezultatele căutărilor aferente.
Așadar, știm că relevanța este un factor crucial pentru o poziție de top în rezultatele căutărilor. Pentru a crea conținut relevant, trebuie să vă ocupați de subiectele și întrebările din jurul unui cuvânt cheie pe o subpagină sau un URL individual. Apoi, asigurați-vă că cuvântul cheie apare în locuri esențiale din pagina dvs.
Să spunem că sunteți în afacerea cu înghețată. Unul dintre cuvintele tale cheie este sandviș cu înghețată s’mores. Acum te concentrezi pe tot ce are legătură cu un sandviș cu înghețată s’mores.
În primul rând, verificați panoul consilierului făcând clic pe Consilier în bara de navigare de sus. Este un panou Kanban care vă ajută să vă organizați sarcinile în funcție de statut. Sarcinile dumneavoastră sunt codificate pe culori în funcție de importanță:
Puteți să trageți și să plasați pe măsură ce finalizați sarcinile, să atribuiți sarcini altor utilizatori (în funcție de planul dvs.) și să filtrați în funcție de persoana desemnată.
După cum am menționat mai sus, sarcinile sunt un amestec de măsuri standard de bază SEO și probleme identificate în cadrul auditurilor automate săptămânale ale site-ului dvs. web.
Rețineți că aveți nevoie de un proiect pentru ca funcția de consilier să funcționeze. De asemenea, cele mai multe dintre sarcinile consilierului sunt adaptate la site-ul web al unui proiect (de obicei al dumneavoastră sau al clientului dumneavoastră). Dacă gestionați mai multe site-uri web, va trebui să creați un proiect suplimentar pentru fiecare dintre ele.
Pentru a adăuga sau a trece la un alt proiect, faceți clic pe meniul Proiecte din bara de navigare de sus. În funcție de planul dvs., este posibil să fie necesar să îl actualizați pentru a adăuga un
Pentru a atribui o sarcină altor utilizatori, aveți nevoie de un plan care să permită utilizatori suplimentari. Dacă planul dvs. include utilizatori suplimentari, veți găsi meniul Atribuit în Consilier și sarcini. Alegeți pur și simplu un utilizator căruia să îi atribuiți o sarcină sau filtrați consilierul în funcție de acesta. Pentru a adăuga un nou utilizator, faceți clic pe avatarul profilului dvs. și apoi pe Utilizatori. Dacă planul dvs. nu include utilizatori suplimentari, nu veți vedea meniul Atribuit în consilier sau în sarcini. Upgradează-ți planul pentru a adăuga utilizatori.
Poate că v-ați oprit deja să vă gândiți: „Stați, dar mie nu-mi pasă de vizibilitatea mea pentru cuvinte cheie care nu au nicio legătură cu afacerea mea.” Și aveți dreptate. În timp ce Vizibilitatea este un scor excelent pentru a vă face o idee despre performanța dvs. generală și pentru a compara site-urile web în general, acesta nu este adaptat la setul dvs. specific de cuvinte cheie.
De aceea oferim vizibilitate a proiectului. Această măsură este calculată în același mod ca și Vizibilitatea, dar în loc să se utilizeze 500.000 de cuvinte cheie din mai multe industrii, Vizibilitatea proiectului se bazează exclusiv pe cuvintele cheie din Rank Tracker.
Cu alte cuvinte, Project Visibility este un scor de vizibilitate personalizat pentru setul unic de cuvinte cheie relevante pentru afacerea dumneavoastră.
Aici găsiți Project Visibility: Proiecte → Rank Tracker → Vizibilitate.
După cum probabil știți deja, puteți urmări și clasamentele concurenților dvs. în Rank Tracker. În acest fel, veți obține vizibilitatea proiectului și pentru acestea, ceea ce va permite o comparație mult mai realistă. Astfel, chiar dacă au un portofoliu de produse sau servicii ușor diferit, Project Visibility ține cont exclusiv de cuvintele cheie pe care le împărtășiți.
Utilizați scorul de vizibilitate ca indicator al performanței SEO generale, al problemelor și al potențialului de optimizare.
1. Obțineți o idee despre performanța SEO globală
Puteți urmări clasamentele pentru cuvinte cheie unice și să știți pe ce poziție vă situați. Este un lucru important de făcut. Cu toate acestea, urmărirea clasamentului nu vă oferă o perspectivă de ansamblu a îmbunătățirii generale a clasamentului dumneavoastră, însă Vizibilitatea o face. Atunci când măsurile SEO sunt eficiente și clasamentele se îmbunătățesc, la fel se întâmplă și cu scorul de vizibilitate.
2. Diagnosticarea problemelor SEO
O scădere bruscă a vizibilității dvs. indică probleme în performanța SEO. Utilizați Vizibilitatea ca pe o alertă. Dacă scade semnificativ, începeți să căutați ce s-a întâmplat. Iată o listă de motive comune:
Ați schimbat conținutul într-un mod care nu v-a ajutat la clasament. Luați în considerare inversarea modificărilor.
Site-ul dumneavoastră are probleme tehnice. Efectuați un audit al site-ului sau verificați dacă consilierul dumneavoastră are sarcini tehnice deschise. Verificați dacă există pluginuri depășite, recent actualizate sau incompatibile care ar putea provoca pagube.
Problemele de găzduire sunt cauza. Întrebați dacă gazda dvs. a făcut modificări recente, dacă a fost atacată de hackeri, dacă și-a mutat serverele sau dacă a întâmpinat dificultăți tehnice. Vezi dacă serverul tău are probleme.
Țineți cont de faptul că această listă nu este exhaustivă. Unul sau mai multe dintre aceste motive se pot aplica simultan sau pot exista și alte motive.
3. Compararea concurenților
Vizibilitatea este o măsurătoare excelentă pentru o comparație rapidă între două sau mai multe site-uri web. Comparați vizibilitatea dumneavoastră cu cea a lor. Cine depășește pe cine? V-a depășit un concurent în trecut sau viceversa? Cine conduce și cât de mare este distanța dintre tine și cel mai aprig concurent al tău? Răspunsul la aceste întrebări vă va ajuta să dezvoltați o strategie SEO pentru a ieși (și a rămâne) în topul nișei dumneavoastră.
4. Urmăriți evoluția vizibilității în timp cu ajutorul datelor istorice
Vreți să știți cum a evoluat un site web în timp? Oferim date istorice începând cu 2009, fără fluctuații sezoniere. În acest fel, puteți urmări și compara istoricul vizibilității și puteți vedea evoluția acesteia pe perioade lungi de timp.
Răspuns scurt: Nu faceți din îmbunătățirea vizibilității un obiectiv al strategiei SEO.
Răspuns lung: Vizibilitatea reflectă calitatea clasamentului dumneavoastră într-o singură măsură; nu va duce la un clasament mai bun. Aveți ca obiectiv să vă îmbunătățiți clasamentul pentru cuvintele cheie relevante pe care potențialii clienți le folosesc de fapt pentru a găsi produse și servicii ca ale dumneavoastră. Îmbunătățirea clasamentului vă va îmbunătăți și vizibilitatea. Dar ceea ce contează cu adevărat este clasamentul dumneavoastră.